Ashwagandha smoothie za opuštanje i dobar san

Uživajte u ashwagandha smoothieju ujutro, u podne i navečer. Ima izvrstan okus i prepun je hranjivih tvari. Dok vas u jednu ruku smoothie s ovom kombinacijom superhrana smiruje i rješava stresa, s druge strane vam povećava fizičku i mentalnu energiju.

Kako?

Ashwagandha, također poznata kao indijski ginseng pomaže smirivanju i jača nadbubrežne žlijezde. Nadbubrežne žlijezde su odgovorne za stvaranje hormona koji nam pomažu nositi se sa stresom i mnogim drugim tjelesnim funkcijama. Kada su hormoni u ravnoteži um i tijelo mogu biti funkcionalni i dobri. Ashwagandha je zato odličan odabir u kasnim večernjim satima kako bi opustila um i pripremila tijelo za san.

U ovom smoothie još jedan sastojak podržava rad nadbubrežne žlijezde – maca. Za razliku od ashwagandha koja je prilično gorka maca ima slađi okus. Ona također sadrži mnogo vitamina, uključujući B vitamin, minerale i enzime za jačanje cjelokupnog zdravlja organizma.


Priprema:

  1. Sve sastojke izmiješajte u blenderu i poslužite.


U jutarnjim satima slobodno rogač zamjenite sirovim kakao prahom. Sirovi kakao sadrži male količine kofeina koji će vam biti dobar “skok” u novi dan.

Ashwagandha je iznimno dobra, zdrava i popularna supernamirnica. Kako djeluje i čemu sve služi pročitajte u tekstu ASHWAGANDHA POMLAĐUJE ORGANIZAM I POBJEĐUJE STRES.

 
 Autor: Tara Lukičić

IZVORNIK: Tvornica zdrave hrane

Please follow and like us: